wtorek, 16 lutego 2010

Hello world!

Jak wręcz epicka aplikacja którą znajdziesz w prawie każdym podręczniku do nauki programowania (mówię na podstawie C++) chcę Wam powiedzieć: "Hello World!"

Na tym blogu nie znajdziesz jakiś mądrych rozważań, będą tutaj wręcz lakoniczne wpisy, jakie jest w stanie stworzyć osoba zajmująca się komputerami. Lecz możesz znaleźć tutaj rzeczy ciekawe z punktu widzenia informatyka, nie przestanę pisać na temat co mnie irytuje w systemach Microsoft'u, z którymi niestety mam codziennie do czynienia i które wprawiają mnie w "czerwoną gorączkę". Znajdą się przede wszystkim (przynajmniej tak mam w zamiarze) moje komentarze na temat różnych technologii, wydarzeń ze światu IT, oraz "różnych takich".

W końcu swoją drogą ferie, czasu dużo przeplatanego lenistwem, rozrywką umysłową i moimi zmaganiami z Windows Vistą, który jak uparty nie chce się skonfigurować "na tak".

Pozdrawiam,
Gabriel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz